پست ثابت
ستاره های ابی

ss

 سلام به وبلاگ ستاره های آبی خوش آمدید.این وب در خصوص تیم همیشه قهرمان استقلال درست شده.و عکس ها و اخبارجدید که مختص به این تیم میباشد در این وبلاگ نوشته میشود.اگر انتقاد یا پیشنهاد ی به این وب دارید خوشحال میشیم با نظراتتون مارا راهنمایی کنید.درضمن  در نظراتی که میذارید اگرقصد توهین به بازیکنان  تیم ابرقدرت استقلال را دارید بهتر است که نظر نذارید چون نظرات شما تایید نمیشود و شما فقط بی جهت وقت خود را به هدر داده اید.وقت هر انسانی هم مانند طلاست و هدر دادن آن بزرگترین اشتباه است.خب صحبت های من تموم شد.امیدوارم از بازدید وبلاگ ستاره های آبی لذت کافی را  ببرید.

اسطوره هرگز نمیمیرد....

   

زنده باد کاپیتان جاودان استقلال

                  

استقلال قهرمان /سرور لنگ تهران.....4444444        

  

استقلالی ام
روزگارم آبی ست
تکه قلبی دارم،ان هم آبی ست
تیمی دارم،بهتر از پرسپولیس
خونی،بهتر از اب روان
من هوادارم
همه ذرات وجودم متبلور شده از رنگ آبی
استقلال تیمی نیست،که به اسانی از یاد من و تو برود
استقلال مجذور عشق است
استقلال،رنگ آبی ست به توان بی نهایت
استقلال،ضرب دل آبی من و توست
استقلال،هندسه فریاد آبی ست
هرکجاهستم باشم،استقلال مال من است
بردها،طوفانها،فریادها مال من است
چه اهمیت دارد
گاه اگرمیبازد،مهم عشقی است که در قلب من و تو جاری است
چشمهاراباید شست،جور دیگر باید دید
و نپرس چرا خون من آبی رنگ است
نپرس چرا قلب حقیقت آبی ست
کار مانیست شناسایی راز این تیم
کار ما شاید این است
که در افسون گل آبی شناور باشیم
و وقت غروب،دوباره متولدبشویم
کارماشاید این است
فریاد زنیم
من هوادارم
عشقم آبی ست...

 



نظرات شما عزیزان:

مریم7777
ساعت19:16---11 ارديبهشت 1392
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووبی؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمی خوای بیای ببینی؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________———–____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##


مبینا
ساعت16:51---7 ارديبهشت 1392
نگار جون من که جواب دادم

❤هانیه❤
ساعت20:46---6 ارديبهشت 1392
عزیزم قالبتم درست شد.

فقط اگه از خط بین پستات خوشت نیومد بگو برات درستش کنم.

برو تو وبت حالشو ببر.یا علی
پاسخ:قربونت برم الهی


❤هانیه❤
ساعت20:20---6 ارديبهشت 1392
فقط فعلا پسوردو عوض نکن تا قالبو برات بذارم.
یه پستم بذار بنویس که آدرس وبت تغییر کرده


مبینا
ساعت20:12---6 ارديبهشت 1392
فرزاد کم نت میاد بیشتر ایمیلشو چک میکنه چشم من حتما بهش میگم آدرس وبتم میدم عزیزم. ولی خب سرش شلوغه کم جواب میده

❤هانیه❤
ساعت20:11---6 ارديبهشت 1392
راستی یه چیزی یادم اومد.
قالبو نمیشه تو نظرات گذاشت آخه محدوده و کلمات جا نمیشه.
میگم نظرت چیه برات یه وبلاگ بلاگفا بسازیم؟


❤هانیه❤
ساعت19:59---6 ارديبهشت 1392
خواهش میکنم گلم.
خب منم مثل تو همیشه آرزوشو داشتم.
راستی فکر کنم مشکل از قالبت باشه که کامنتاتم مشکل داره.
میخوای برات قالب بسازم؟


مبینا
ساعت14:36---6 ارديبهشت 1392
لینک شدی تو هم بلینک

❤هانیه❤
ساعت12:58---6 ارديبهشت 1392
باشه گلم.
رفتنم قطعی شد بهت خبر میدم.
آره دیگه با هم آشتی کردیم بالاخره


کوثرss
ساعت13:47---4 ارديبهشت 1392
بههههههههههله خبردارم

کوثرss
ساعت13:40---4 ارديبهشت 1392
اکشال ندااااااااااره....ترمیمش میکنیم

مهم برداس اس بووووده


کوثرss
ساعت13:26---4 ارديبهشت 1392
اوهووووووووووووووووووووووووووو ووم

کوثرss
ساعت13:05---4 ارديبهشت 1392
اوهووووووووووووووووم....جیگگگگگگ گگرم همچین

حال اومدش.....

بابافرهاده دیییگه....میمیرم براش

باباارش سرور رونالدو


کوثرss
ساعت12:26---4 ارديبهشت 1392
ماهم اپ کردیما..........

ستاره
ساعت10:13---4 ارديبهشت 1392
سلام نگار جون

ديدي گفتم استرس نداشته باش

ديدي گفتم بازيكنامون عالين

3 تا زديم چند تا هم نزديم

همه خوب بودن

ايول به همه بازيكنامونپاسخ:آره گلم!ولی این استرس ها همش خود به خودی میاد


blue-sahar
ساعت18:27---3 ارديبهشت 1392
آپت عالی بود


به امید بردپاسخ:مرسی گلم.ایشالله


7holy
ساعت18:15---3 ارديبهشت 1392
slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam azizam linket kardam jast farhad sar bezan be manam rasti in adres ye web zed soltan farhad ma raftim koli behesh goftim to ham boro...http://www.dashali8.blogfa.com

محمد
ساعت12:04---3 ارديبهشت 1392
به عنوان یک استقلالی برای خودم متاسفم که تیم محبوبم با تبانی وخریدن بازیکنان حریف قهرمان میشود



به خدا قسم قهرمانی با تبانی وخریدن حاج صفی ها هیچ لذتی ندارد




پاسخ:شما مطمئنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


❤هانیه❤
ساعت14:02---2 ارديبهشت 1392
من دوست و رفیق زیاد دارم.انقدر که بعضیاشونو یادم میره
ولی در کل تو سن بلوغ مخصوصا دخترا جنگ اعصاب زیاد دارن.
خود من سر همه چی دعوا میکردم و جیغ جیغ راه مینداختم.خانوادم نمیذاشتم با دوستام برم بیرون یا برم خونشون.همیشه به خاطر این موضوع زجر میکشیدم.
با کوچیک ترین چیزی دلم میشکست.با خواهر بزرگترم همش دعوا داشتیم.باهاش لج میکردم.سر کنکورش آهنگ میذاشتم با صدای بلند گوش میکردم.
واقعا بیچاره چقدر عذاب میکشید از دست من.
یعنی هانیه قبل از دبیرستان و بعد از دبیرستان یکی نبودن.دوتا هانیه کاملا متفاوت.
البته الآنم خیلی آروم نیستم شدیدا بیش فعالم و کودک درونم هنوز زندست.ولی نسبت به قبل بهترم.
الآنم مامانم تو حال تنها نشسته گناه داره.میشه برم پیشش و خداحافظی کنم؟


❤هانیه❤
ساعت13:52---2 ارديبهشت 1392
میگم که.تو سن بلوغی.طبیعیه.
بری دبیرستان انقدر دوست و رفیق پیدا میکنی که وقت نمیکنی با همشون باشی


❤هانیه❤
ساعت13:50---2 ارديبهشت 1392
اونا ازدواج کردن؟

❤هانیه❤
ساعت13:49---2 ارديبهشت 1392
ولش کن بابا روانیه.

تو خودتو ناراحت نکنپاسخ:میدونم گلم .لنگی ها همشون روانین


هانیه
ساعت13:41---2 ارديبهشت 1392

ما هم 4 تا خواهریم یه برادر.
منم بچه آخرم


هانیه
ساعت16:48---31 فروردين 1392
فقط واسه موضوع به این کوچیکی؟
وقتی من هم سن و سال تو بودم هنوز خیلی فرهادو نمیشناختم عاشق شادمهر بودم.رفتم با کلی ذوق پستراشو خریدم.ده دقیقه نشد مامانم پارشون کرد.
شاید در لحظه ازش متنفر شدم اما وقتی که فکر کردم دیدم ارزش مامانم خیلی بیشتر از این چیزاست.
حالا مامانم یه چیزی بابام اصلا نمیدونه من اینارو دوست دارم.
این اتفاق برام نیفتاده چون عکساشونو به دیوار نزدم.مطمئنا اگه بزنم هم اونا پاره میشه هم خودم به درک واصل میشم.
الآن تو سن بلوغی هنوز نمیتونی این چیزا رو درک کنی.این زمان که طی بشه میفهمی چه اشتباهی کردی


هانیه
ساعت1:23---31 فروردين 1392
خدا هیچوقت باباتو ازت نگیره دختر.

اونوقته که حسرت میخوری

بابای من 1هفته تو بیمارستان بود مردم و زنده شدم.

شب بخیر گلم
پاسخ:در حقم پدری نکرد هانیه


هانیه
ساعت0:42---31 فروردين 1392
به به
تا حالا باباتو رو تخت بیمارستان دیدی دور از جونش؟


هانیه
ساعت0:37---31 فروردين 1392
مشکل من اینه که جفتشونو دوست دارم.
فرض کن مامانو بابات با هم دعوا کنن میتونی طرفیکیشونو بگیری؟
استقلالم مثل خانواده ست


هانیه
ساعت0:09---31 فروردين 1392
جوابو تو وب خودم بده.من نمیتونم هی بیام.چون مجبورم از اینترنت خارج بشم.
جوابو وب خودم بده


هانیه
ساعت23:42---30 فروردين 1392
آخ خدا خیرت بده که انقدر منطقی فکر میکنی.
انگاری من خدای نکرده به فرهاد توهین کردم.
بعضیا تحمل واقعیتو ندارن.


هانیه
ساعت22:45---27 فروردين 1392
سلام عزیزم.مرسی از حضورت.

فدای هرچی استقلالی و فرهاد دوستهپاسخ:سلام هانی جون.فدای تو مرسی


مریم7777
ساعت21:19---27 فروردين 1392
سلام
استقلال قهرمان سوراخ نصف جهان
اپم
زنده باد7مقدس


زهرا 33
ساعت22:00---24 فروردين 1392
سلام دختر عمو جون پاسخ:سلام زری!خوبی ؟ آره گلم ما اینیم دیگه.

کوثرss
ساعت21:07---21 فروردين 1392
یه آپ کوچیک کردمپاسخ:اومدم

کیمیا
ساعت21:05---21 فروردين 1392
اون میگه نه من:دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش!
پاسخ:کاش میشد


عاشق ترین فرهاد(الهه)
ساعت20:23---21 فروردين 1392
دقیقاً دیدی چقد بی شعورا زر زر کردن امیر حسین بیگ زاده بیشعور همشون گاون خرااااا بزنم لهشون کنم اگه فرهاد دوباره بره میکشم شون
پاسخ:من که از اول از بیک زاده بدم میومد.ولی امیرحسین که چیز خاصی نگفته؟!نترس فرهادم به خاطر ما نمیره قربون مرامش برم من!


کوثرss
ساعت20:22---21 فروردين 1392
وب توهم حرف نداره....جییییییییگرمپاسخ:چوب کاری میفرمایید آبجی

عاشق ترین فرهاد(الهه)
ساعت0:21---21 فروردين 1392
آجی نگار موقعی ک هوادارا خطاب به فرهاد شعار دادن نا خواسته گریم گرفتپاسخ:الهی بمیرم براش!خدا به قلعه نویی خیلی رحم کرده که دخترا را تو استادیوم راه نمیدن وگرنه هممون میرفتیم میکردیمش تو قبر و درش میاوردیم!

مریم7777
ساعت23:46---20 فروردين 1392
این که چیزی نبود خوندی برو پست 5نظراتشو باز کن ببین چی نوشتن

مریم7777
ساعت17:22---20 فروردين 1392
سلام

همه ی وبت رو دیدم وب خوبی داری

زنده باداستقلال ومجیدی حجازی ورئال مادرید

لینک شدی عزیز
پاسخ:سلام مریم جون.مرسی عسیسم الان لینکت میکنم


یاسین
ساعت16:18---20 فروردين 1392
پیوند های وبم مشکل پیدا کرده درست شد لینکت میکنم

یاسین
ساعت16:08---20 فروردين 1392
دقیقا

کل ایه تختش کمه
پاسخ:آره دیگه اصلا قاطی داره این مخ قلعه نویی


امیر
ساعت9:58---14 فروردين 1392
سلام چه وبلاگ زیبا واستقلالی دارید.اگه مایلیدبیا باهم تبادل لینک کنیم اگه دوست داشتی بیا تو وبم و بهم بگو

محسن
ساعت11:59---4 فروردين 1392

منم استقلالی باتعصب هستم خییییییییییلی باتعصب فقط وفقط اس فرهاد مجیدی.وقت کردیبه منم سر بزن خوشحال میشم


مهسا❤7
ساعت18:50---28 اسفند 1391
قربون تو برم

بی فرهنگن دیگهپاسخ:آره دیگه لنگی جماعت همینن


mohammad.zarei
ساعت18:31---17 اسفند 1391
سلام شما در وب من لینک شدید

http://justkaka.mihanblog.com/
پاسخ:ممنون


شادی
ساعت19:57---16 اسفند 1391
شما لینک شدی منم لینک کن.
پاسخ:مرسی عزیزم.لینک شدی


زهرا
ساعت19:17---16 اسفند 1391
سلام نگار خانوم.اومدم بهت سر زدم که بعد نگی به من سز نمیزنی!در ضمن وبت خیلی خوبه امیدوارم بهترم بشه.من بازم میام.ولی نگار اگه منو نشناختی بدون که خیلی چیزی.....
پاسخ:وایی زهرا سادات تویی؟؟؟؟چه عجب اومدی؟


مهسا❤7
ساعت14:28---16 اسفند 1391
نگار به قران حالم خوب نیست
بیخیال


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 16 اسفند 1398برچسب:,ساعت 9:43 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین